Кернел та компанія CASERS провели перший конкурс з вирішення кейсового завдання серед талановитої української молоді – студентів та фахівців-початківців. Для вузької професійної аудиторії і специфічного непростого кейсу вражаючий результат – 442 учасники, які запропонували свої рішення.
Нетривіальний виклик від агролідера, компанії Кернел, отримали майбутні фінансисти та аналітики. В якості кейсового завдання талановита молодь пропонувала власні рішення для підвищення ефективності елеваторного бізнесу компанії.
«Ми як бізнес, що прагне нестандартних ідей, залучаємо свіже бачення молодих і прогресивних фахівців. Їх робота над реальними кейсами дозволяє нам одразу оцінити рівень підготовки молоді, швидкість мислення та аналітичні здібності. Це ті команди та ідеї, які справді трансформують бізнес», – зазначає Анастасія Усачова, Фінансовий директор Кернел.
До старту Business Intelligence Case експерти Кернел готувалися ґрунтовно. Навпроти рівня складності фінансового кейсу сміливо можна ставити позначку «Підвищеної складності». Серед ключових завдань кейсу – визначення EBITDA елеваторного бізнесу компанії та візуалізація карти фінансової ефективності елеваторів. Однак сучасну молодь нічим не злякаєш, швидше – навпаки. Їм під силу розрахувати дохідність від дощової погоди для елеваторного напрямку, проаналізувати фінансову діяльність найбільшої агрокомпанії і зробити це настільки успішно, щоб потім отримати запрошення на роботу.
Всього за вирішення кейсу взялося 32 команди, а загальна кількість учасників сягнула позначки 442, що в 4 рази перевершило очікування організаторів.
Єгор Самусенко, Керівник служби з фінансового планування та аналізу Кернел:
«Наш кейс містив три основні завдання, з якими потрібно було впоратися учасникам. По-перше, прорахувати дохідність елеваторів Кернел. Тут на перший план виходили економісти. По-друге, побудувати дашборд для менеджера компанії, який керує процесами на елеваторі. По суті, це збір необхідних для щоденної роботи керівника даних у форматі графіків, якими було б зручно користуватися. Впровадження дашбордів у елеваторний напрямок діяльності компанії дозволить керівникам активів самостійно контролювати показники операційних процесів. Для виконання цього завдання учасникам потрібно було освоїти аналітичну платформу Power BI. А у підсумковому третьому завданні вони спробували себе в ролі топ-менеджера і дали відповіді на питання профільних експертів, що стосувалися підвищення ефективності бізнесу. Запропоновані рішення дуже цікаві, неординарні та, беззаперечно, мають перспективи для втілення».
Із 32 команд до фінального етапу дійшло 8 найбільш цілеспрямованих. За день до презентації рішень учасники відвідали один із елеваторів Кернел. Цей бонус дав можливість побачити на власні очі об’єкт, з яким працювали на відстані, познайомитися із структурою роботи всередині активу та оцінити можливості впровадження власних напрацювань в операційну діяльність.
Кожна команда-фіналіст особисто захищала свій проект перед експертами Кернел. За результатами презентації альтернативних бізнес-ідей ментори Business Intelligence Case визначили 3 команди-переможці: KSE, Do&company та CORNEL.
«Кейс від Кернел – це цікавий виклик і крута можливість, щоб випробувати свої сили. Із переваг кейсу можу відзначити можливість попрацювати з реальними даними і отримати інсайти від експертів компанії. Не виключаю, що в майбутньому працюватиму в агробізнесі. Саме тут дуже вдало поєднуються бізнес та технології, а це приваблює»,– розповідає Вячеслав Верещагін, учасник команди-переможця KSE, студент Київської школи економіки.
Срібний призер конкурсу – команда Do&company
ІІІ конкурсне місце – команда CORNEL
Всі фіналісти отримали подарунки від компанії, а кращі команди – можливість почати будувати кар’єру в Кернел. За словами Єгора Самусенка, вони просто зараз готові прийняти в команду найбільш перспективних новачків.
Ольга Осеніна, Керівник відділу підбору персоналу Кернел:
«У нас і раніше був досвід роботи зі студентами, але в такому форматі й з такими об’ємами даних – ніколи. Рівень завдання обрали серйозний, задачу підготували теж непросту, адже для вирішення кейсу лише економічних здібностей замало. У деяких моментах потрібно було перемикатися у режим ІТ-фахівця, бізнес-аналітика чи навіть топ-менеджера. Результатами ми більш ніж задоволені. Кейс-метод у нашому випадку – це не метод пошуку, це метод відбору найкращих. І ми таких знайшли».
Максимальна віддача учасників кейсу допомогла розширити межі проекту. Наразі в Кернел триває підготовка нових бізнес-викликів, але вже для студентів ІТ-напрямку та майбутніх інженерів.