10 років поспіль команди Департаменту закупівель зернових та олійних культур Kernel брали участь у корпоративному турнірі під кодовою назвою «Хто придбає більше?». Щороку підрозділи закупівель змагалися за Кубок Чемпіонів – перехідний трофей, що вручався офісу-рекордсмену за результатами сезону. У 2022 фінансовому році компанія змінює звичні правила гри для учасників, розширивши систему координат Ліги Чемпіонів Департаменту закупівель.
Для визначення ефективності співробітників Департаменту закупівель зернових та олійних культур обрали 6 ключових критеріїв і розробили систему балів. Серед них – виконання обсягу закупівель понад 80% (30+ балів), кількість нових активних клієнтів від 5% (15+ балів), утримання понад 75% минулорічних клієнтів (10 балів), постійна робота впродовж цього чи попереднього сезону щонайменше з 30% закріплених за менеджером аграріями (10 балів), наповненість CRM-системи коректними даними не нижче 90% (20 балів), залучення до програми фінансування від 2 нових учасників, а також утримання 70% існуючих (15 балів). При розрахунку враховуються партнери із земельним банком від 300 га.
Світ ставить перед нами нові виклики, а компанія – амбітні бізнес-цілі. І завдання HR-інструментів – максимально сприяти їх досягненню, Впроваджена система оцінювання – комплексна. Її критерії відповідають за втілення стратегії компанії щодо побудови довготривалої взаємодії з клієнтами і запровадження CRM-системи.
Рейтинги будуть оновлюватися кожного кварталу, доступ до проміжних показників ефективності отримають співробітники усіх офісів закупівель. За кожним критерієм закріплені умови оцінювання, шкала переведення відсотків у бали або формула розрахунку.
Ми забезпечуємо чіткість, прозорість та об’єктивність системи оцінювання, аби показати менеджерам із закупівель траєкторію руху до лідерства. Загальна оцінка по кожному співробітнику вираховується на основі даних з ERP- та CRM-систем, звітності PBi. За результатами сезону відбудеться церемонія нагородження офісу-переможця, лідерів рейтингу та співробітників, які досягли планових показників – Ліга Чемпіонів Департаменту закупівель.
Переможців очікують цінні подарунки та корпоративне визнання. Побажаємо легкого старту колегам та грандіозних результатів на фініші 🙂
Ситуація, яка сьогодні склалася на ринку агропродукції, змушує нас постійно вдосконалювати підходи до закупівельної діяльності, орієнтуючись на побудову довготривалих партнерських відносин з агровиробниками. У цій системі координат об’єми закупівель – важливий, але не єдиний показник ефективності. Оскільки ми системно переглядаємо умови співпраці, запроваджуємо новітні сервіси і пропонуємо партнерам унікальні послуги та фінансові інструменти, на перший план виходить комунікаційна стратегія. Від рівня взаємодії між менеджерами із закупівель та аграріями залежить майбутній результат. Посилити свої позиції співробітники можуть через розвиток внутрішньої CRM-системи I Buy More, глибинний аналіз даних з якої дозволить покращити роботу підрозділів і виявити перспективні напрямки розширення портфелю послуг.