Продаж та маркетинг фасованої олії KERNEL
Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції агротех компанії Kernel формує імідж роздрібних брендів олії, визначає стратегію просування та забезпечує зростання продажів як в Україні так і за її межами. Наша команда працює для того, щоб клієнти отримували найкращі продукти, а холдинг Kernel впевнено тримав лідерські позиції на ринку олії.
Основні досягнення
Департамент відіграє ключову роль у формуванні успішної стратегії маркетингу та продажів, і пишається глибоким розумінням потреб споживачів і ринкових трендів. Завдяки цьому глобальний попит на якісну олію зростає. Зараз продукцію Kernel купують у 48 країнах світу.
Продуктова лінійка
Ми пропонуємо клієнтам широкий асортимент фасованої олії, який задовольняє найвибагливіші смаки. Так, за 2023/24 маркетинговий рік ми реалізували 38 мільйонів літрів фасованої олії в Україні, що становить 29% долі ринку. Наші бренди «Щедрий Дар», «Стожар», «Чумак», «QLIO», «Le Blanc», «KERNEL», «Premi» популярні завдяки високій якості та доступності. Споживачі одразу впізнають їх на полицях супермаркетів.
Експортні продажі
Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції активно працює над розширенням експортних можливостей. Серед клієнтів — жителя 48 країн, і це далеко не межа.
Ми прагнемо розвивати стратегічні партнерства з дистриб'юторами та роздрібними мережами по всьому світу, щоб забезпечити доступність нашої продукції в кожному куточку планети.
Приносимо радість споживачам
Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції Kernel — це команда експертів, які працюють над удосконаленням якості продукції та впровадженням нових рішень. Наші стратегічні підходи базуються на глибокому аналізі ринку та потреб споживачів. Це дозволяє Kernel стабільно зростати і зміцнювати свої позиції в галузі. Ми прагнемо розвивати продукцію, яка відповідає високим стандартам і вимогам наших клієнтів і пропонуємо рішення, що відповідають сучасним викликам ринку.