Продаж та маркетинг фасованої олії KERNEL

Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції агротех компанії Kernel формує імідж роздрібних брендів олії, визначає стратегію просування та забезпечує зростання продажів як в Україні так і за її межами. Наша команда працює для того, щоб клієнти отримували найкращі продукти, а холдинг Kernel впевнено тримав лідерські позиції на ринку олії.

prodazh-ta-marketing-butilovanoï-oliï
prodazh-ta-marketing-butilovanoï-oliï2

Основні досягнення

Департамент відіграє ключову роль у формуванні успішної стратегії маркетингу та продажів, і пишається глибоким розумінням потреб споживачів і ринкових трендів. Завдяки цьому глобальний попит на якісну олію зростає. Зараз продукцію Kernel купують у 48 країнах світу.

Продуктова лінійка

Ми пропонуємо клієнтам широкий асортимент фасованої олії, який задовольняє найвибагливіші смаки. Так, за 2023/24 маркетинговий рік ми реалізували 38 мільйонів літрів фасованої олії в Україні, що становить 29% долі ринку. Наші бренди «Щедрий Дар», «Стожар», «Чумак», «QLIO», «Le Blanc», «KERNEL», «Premi» популярні завдяки високій якості та доступності. Споживачі одразу впізнають їх на полицях супермаркетів.

Продажі в Україні

01 Зростання обсягів

Лише протягом 2023/24 маркетингового року ми продали 38 мільйонів літрів фасованої продукції та 45 мільйонів літрів рафінованої олії наливом. Показники продажів стійко зростають, і це підтверджує незмінну популярність бренду Kernel серед споживачів.

02 Доля ринку

На ринку рафінованої олії ми займаємо 13%, тоді як на ринку фасованої олії — 29%. Секрети успіху: вдосконалення якості, конкурентоспроможність і здатність задовольняти потреби споживачів.

Продажі в Україні

01 Зростання обсягів

Лише протягом 2023/24 маркетингового року ми продали 38 мільйонів літрів фасованої продукції та 45 мільйонів літрів рафінованої олії наливом. Показники продажів стійко зростають, і це підтверджує незмінну популярність бренду Kernel серед споживачів.

02 Доля ринку

На ринку рафінованої олії ми займаємо 13%, тоді як на ринку фасованої олії — 29%. Секрети успіху: вдосконалення якості, конкурентоспроможність і здатність задовольняти потреби споживачів.

Експортні продажі

Географія присутності

Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції активно працює над розширенням експортних можливостей. Серед клієнтів — жителя 48 країн, і це далеко не межа.

Партнерство та співпраця

Ми прагнемо розвивати стратегічні партнерства з дистриб'юторами та роздрібними мережами по всьому світу, щоб забезпечити доступність нашої продукції в кожному куточку планети.

Приносимо радість споживачам

Департамент маркетингу та продажів фасованої продукції Kernel — це команда експертів, які працюють над удосконаленням якості продукції та впровадженням нових рішень. Наші стратегічні підходи базуються на глибокому аналізі ринку та потреб споживачів. Це дозволяє Kernel стабільно зростати і зміцнювати свої позиції в галузі. Ми прагнемо розвивати продукцію, яка відповідає високим стандартам і вимогам наших клієнтів і пропонуємо рішення, що відповідають сучасним викликам ринку.

prodazh-ta-marketing-butilovanoï-oliï3