Обмеження відряджень і відміна корпоративних заходів, робота з дому, відеодзвінки замість особистих зустрічей і посилення дезінфекції. Компанія Кернел однією з перших в Україні ввела комплексні превентивні заходи щодо нерозповсюдження коронавірусної інфекції на всіх підприємствах групи.
Коронавірус став викликом для світової спільноти – особливо для медиків і представників бізнесу. На відміну від інших їм треба дбати про здоров’я десятків тисяч осіб. Як у компанії з 14000 співробітників зміцнити корпоративний імунітет, запобігаючи дезінформації, стримуючи паніку і протидіючи поширенню респіраторних захворювань?
«Діяльність Кернел охоплює більшу частину регіонів країни, тому ризик підвищення рівня захворюваності значно вище. Нашим завданням було спрацювати на випередження. З початку березня в Кернел не тільки відслідковується рівень захворюваності на підприємствах, а й діє комплексна програма для захисту співробітників, а також їх інформування стосовно профілактики і правил антивірусної гігієни, – коментує Наталія Кульчицька, Керівник департаменту персоналу Кернел. – Поки більшість компаній в ситуації з коронавірусом діє локально, ми застосовуємо глобальний підхід. Менеджмент бере активну участь у впровадженні профілактичних заходів і готовий до будь-яких нових викликів».
Насамперед у Кернел обмежили закордонні відрядження, сформувавши перелік потенційно небезпечних країн і регіонів. Для відряджень по Україні можна використовувати тільки службовий або особистий автомобіль. Співробітникам, які повернулися з інших країн, рекомендовано працювати з дому у віддаленому режимі протягом 14 днів. Також в компанії перенесли всі корпоративні заходи, навчання і тренінги. Зустрічі та наради переведено у формат аудіо- або відеодзвінків.
Відповідно до запроваджених превентивних заходів, до роботи не допускаються співробітники з будь-якими ознаками вірусних інфекцій. В такому випадку оформлюється лікарняний або ж за погодженням з керівником надається можливість працювати віддалено. З огляду на введення карантину в усіх навчальних закладах країни, такий формат можливий і для батьків дітей до 10 років.
«Ми формуємо список співробітників, які зможуть працювати віддалено в разі підвищення епідеміологічного фону в країні. Технічно ми готові до такого сценарію завдяки розвиненій в компанії ІТ інфраструктурі та безлічі онлайн-сервісів, – зазначає Наталя Кульчицька. – З точки зору ефективності ми не бачимо ризиків у такому форматі роботи. Все залежить від сформованої корпоративної культури. У Кернел заохочується і культивується самостійність співробітників. Вони зможуть зберегти свою результативність і проактивність протягом будь-якого терміну віддаленої роботи».
Серед обов’язкових профілактичних заходів – перевірка температури співробітників безконтактними термометрами при вході в офіс або на підприємство. У самих приміщеннях, крім збільшення частоти вологого прибирання, регулярно здійснюється обробка спецзасобами всіх контактних поверхонь, встановлені антисептики для рук, співробітники забезпечуються дезінфекторами для комп’ютерів і телефонів, планується проведення кварцування. На підприємствах, де передбачений трансфер для співробітників, дезінфікуються транспортні засоби.
Також у Кернел сформовано комітет оперативного реагування для відстеження поточної ситуації, мінімізації її впливу на бізнес-процеси та для швидкого прийняття рішень.