Відключення електроенергії змушують українців пристосовуватися до нових умов життя. У ситуації, що склалася, співробітники Kernel по-іншому працюють з пріоритетністю завдань і віртуозно розподіляють час. Водночас компанія постійно працює над тим, щоб забезпечити комфортні умови роботи навіть у випадку тривалої відсутності електроенергії та інтернету.
Тримати контакт з командою, перебувати на зв’язку з активами, партнерами, підрядниками сьогодні – надважлива задача. Рішення знайшла ІТ-команда – Kernel Digital. Співробітникам, робота яких потребує постійного перебування на зв’язку, закупили потужні павербанки, які за екстрених умов здатні продовжити роботу комп’ютерів з 2-2,5 до 4-6 годин. В офісах і на ключових активах компанії ІТ-фахівці почали розгортати корпоративні пункти незламності, оснащені автономним живленням. Тут встановлюються альтернативні джерела енергії – дизельні генератори або зарядні станції, тож співробітники зможуть безперешкодно зарядити телефони і павербанки, попрацювати за ноутбуком.
У планах компанії – підключення супутникового інтернету Starlink на ключових підприємствах Дивізіону виробничих активів, в офісах Департаменту закупівель олійних та зернових культур і регіональних представництвах Дивізіону Агробізнес. Наразі ІТ-команда отримала 70% від загальної кількості терміналів, додаткові надходження очікуються найближчим часом.
Координацією закупівель і поставок пристроїв з країн Європи займаються менеджер IT-проєктів Олександр Бойчук та партнер ІТ-підтримки напрямку Агро Олексій Клочко. Налаштування і контроль за роботою Starlink на місцях здійснюють команди регіональних ІТ-хабів під проводом Юрія Слободського, керівника відділу з підтримки користувачів та ІТ інфраструктури напрямків.
Пишаємося колегами, які створюють місця сили та енергії для команд, зберігають зв’язок співробітників з компанією та дбають про безперебійність бізнесу. І впевнені – не згаснемо, навіть якщо опинимося в суцільній темряві.
Сьогодні основним викликом для великого бізнесу, що перевів у цифру значну частину бізнес-процесів, є відсутність інтернету. Ми підходимо до вирішення проблеми системно й комплексно. Спершу забезпечили команди на місцях резервним чи безперебійним живленням – дизельними генераторами або портативними зарядними станціями. Зараз працюємо над створенням для команд точок доступу до інтернету, які активуватимуться у разі повної відсутності світла. Для цього розгортаємо мережу терміналів Starlink. Плануємо встановити першочергово 34 пристрої та згодом ще збільшити кількість до 50. З їх допомогою колеги матимуть доступ до пошти та основних програм, користування хмарним сховищем, робочими чатами у месенджерах, мобільними додатками в обмеженому режимі.