«Саме співробітники розвивають компанію, а компанія допомагає їм прокачувати свої знання та вміння на шляху до нових результатів. Для цього ми виходимо за рамки типової «компанії-роботодавця», намагаючись стати не просто відповідальним роботодавцем для співробітників, а повноцінною платформою для всебічного розвитку особистостей. Лідерство, комунікації, безперервні вдосконалення, антикризовий менеджмент – сьогодні цими знаннями має володіти не тільки топ-менеджмент, а й мідл-менеджмент. Тому всередині Kernel постійно розширюється коло можливостей для кар’єрного росту та професійного розвитку, – розповідає Наталія Кульчицька, Керівник департаменту персоналу. – Програма «Кадровий резерв» стала одним із унікальних навчальних проєктів, спрямованих на пошук проактивних співробітників. ЇЇ особливість не тільки в поєднанні різних методів та інструментів онлайн- та офлайн-навчання, а й у реалізації проєктів учасниками, проведенні професійних вебінарів та пошуку ідей на хакатоні. Наразі програма реалізовується у Департаменті закупівель олійних та зернових культур, Департаменті ІТ, Фінансовому департаменті та Дивізіоні Агробізнес. І це лише початок. Вже зараз після повного перезапуску Моделі компетенцій, оцінки співробітників і висування учасників до кадрового резерву ми отримали новий пул кандидатів для відбору до Програми розвитку талантів з усіх напрямків».
Для більшості резервістів навчання досі триває, однак учасники проєкту від Департаменту закупівель олійних та зернових культур вже відсвяткували випускний. Загалом, цей підрозділ у Kernel має 9 представництв у різних регіонах країни. Унікальність структури доповнюється прозорою системою підпорядкування «менеджер – координатор – керівник». Для ефективної та злагодженої роботи час від часу повинен відбуватися апгрейд комунікацій.
За словами Олександра Головіна, Генерального директора компанії «Кернел-Трейд», Директора із закупівель зернових та олійних культур, вплив програми на підвищення продуктивності департаменту важко переоцінити.
«Ще до запуску програми «Кадровий резерв» я прийняв для себе рішення розвиватися, пробувати власні сили у нових завданнях, щоб рухатися вгору кар’єрними сходами. Після закінчення зрозумів, що вийшло не просто піднятися на наступний рівень, а перескочити принаймні дві сходинки. Раніше я організовував роботу підрозділу закупівель в Полтавському офісі, тепер – у Київському. Посадові обов’язки практично не змінилися, однак задачі тепер виконуються на зовсім іншому рівні. Крім того, з’явилися нові зони відповідальності.
Рік тому в першому етапі відбору програми «Кадровий резерв» взяли участь 72 менеджери та координатори закупівель. 21 співробітнику вдалося пройти відбір через Assessment Сenter і отримати підтримку менеджменту.
Так для них розпочався абсолютно новий етап work-education життя. Під час навчання, яке, до речі, проходило без відриву від роботи, використовувалися абсолютно різні формати: тренінги, майстер-класи від внутрішніх експертів та залучених тренерів, онлайн-курси з обов’язковим виконанням домашнього завдання, Клуб переговорів. Комплексний підхід до навчальної програми дозволив розвивати soft та hard skills учасників одночасно.
«Досвід, який отримали резервісти в рамках програми, звісно, важливий. Але є в «Кадровому резерві» безцінний момент – можливість одразу застосовувати на практиці набуті знання. Цілий рік учасники інтенсивно навчалися і наполегливо працювали. За цей період ми не тільки утримали темпи ефективності, а й значно наростили об’єми закупівлі. Навчальний рік став роком рекордів для Kernel – компанія вперше експортувала 8 млн тонн зернових культур. 5,2 млн тонн продукції було закуплено в агровиробників саме спеціалістами нашого департаменту. На мою думку, це знакова подія».