Логістика Kernel має багато спільного з легендарною комп’ютерною грою Need for Speed. Маршрути формуються віртуально, обрати оптимальну траєкторію руху допомагають push-підказки, а набирати швидкість — передові digital-технології для перевізників. Ціль — випередити конкурентів на шляху до успіху.
Transithub — унікальна онлайн-платформа, розроблена та впроваджена Kernel, для підвищення фективності перевезень. Усі перевізники, а також водії, які працюють з компанією, реєструються на спеціальному порталі й отримують можливість планувати, формувати та відслідковувати свої рейси в режимі реального часу. До того ж, історія виконання рейсу зберігається і завжди доступна для перегляду на Transithub.
Маршрут для навантаження відображається в мобільному додатку з точними геомітками складу навантаження. Це дозволило скоротити час пошуку потрібного сільгосппостачальника та зменшило кількість дзвінків менеджерам. Функція стала зручною та корисною для водіїв.
Сучасні технології допомогли нам впорядкували логістичні потоки, які раніше були хаотичними. Менеджери компанії відслідковують у системі поточну ситуацію на заводах та планове надходження авто, що вже в дорозі. У разі необхідності перенаправляють водія до іншого активу. Також здійснюється оперативний контроль над своєчасною подачею авто на завантаження. Це вкрай важливо бачити в режимі реального часу, а не наступного дня, коли запланований обсяг не змогли відвантажити. Тримаючи руку на пульсі, можна швидко зреагувати й додати фрахту. А контроль черги, який здійснюється системою автоматично, виключає з процесу людський фактор.
Ще одна перевага від переходу до електронного ланцюга перевезень – зменшення шкідливих викидів у атмосферу. Водіям габаритного транспорту не потрібно зайвий раз їхати до пропускного пункту на заводі для реєстрації та витрачати паливо. За останній рік система покрила до 99% автомобільних перевезень, що здійснюються на олійноекстракційні заводи компанії. На черзі – підключення до диджиталізованих логістичних шляхів порту та елеваторів.
Переломним моментом у співпраці з перевізниками стало запровадження електронної черги. Водію більше не потрібно їхати через усе місто до КПП заводу, щоб зареєструватися. Це можна зробити навіть за містом прямо зі смартфону. В середньому реєстрація триває 2-3 хвилини. Потім водій спокійно чекає своєї черги, не ускладнюючи рух автотранспорту в місті, не утворюючи заторів. Всі сповіщення надходять на телефон. Водієві телефонує робот у разі направлення авто на розвантаження. Диспетчер також бачить авто в черзі, плановий час розвантаження та завершення рейсу. Така оптимізація дозволяє перевізнику здійснити більшу кількість рейсів, збільшити обіг транспорту та підвищити рентабельність свого бізнесу. Рухаючи компанію вперед, ми рухаємо вперед своїх ключових партнерів.